Legile științifice ale publicității
Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt
Autor(i): Claude C. HopkinsEditura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
ISBN:9786068414362
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate.
Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.
Fiecare afirmație a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple așa într-un domeniu care are atât de multe posibilități. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te lași ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitației.
Avantajele pe care le ai dacă citești cartea LEGILE ȘTIINȚIFICE ALE PUBLICITĂȚII sunt:
- afli care sunt legile practice în publicitate
- descoperi principiile psihologiei în publicitate
- înveți cum să îți faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor
- înveți să stăpânești arta de a vinde
- aduci mai mult profit în firma ta
Dacă ești interesat să faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul „Legile științifice ale publicității“ este pentru tine!
Cuprinsul cărţii: „Legile științifice ale publicității“
- Cum se stabilesc legile publicității
- Știința de a vinde
- Cum îți oferi serviciile
- Publicitatea prin poștă: ce te învață ea
- Titlurile
- Psihologia în publicitate
- Fii specific
- Spune întreaga poveste
- Imaginile în publicitate
- Lucruri care costă prea mult
- Informează-te
- Strategia
- Cum să folosești mostrele
- Cum să obții distribuitori
- Campaniile de testare
- Relația cu furnizorii
- Individualitatea
- Publicitatea negativă
- Scrisorile în publicitate
- Un nume care ajută
- Afaceri profitabile