0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Legile științifice ale publicității
Carte

Legile științifice ale publicității

Coperta cărții: Legile științifice ale publicității – Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt de la editura Vidia.
Cartea: Legile științifice ale publicității – Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt
Autor: Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Cumpăr

Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
ISBN:9786068414362
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate.

Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.

Fiecare afirmație a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple așa într-un domeniu care are atât de multe posibilități. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te lași ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitației.

Avantajele pe care le ai dacă citești cartea LEGILE ȘTIINȚIFICE ALE PUBLICITĂȚII sunt:

  • afli care sunt legile practice în publicitate
  • descoperi principiile psihologiei în publicitate
  • înveți cum să îți faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor
  • înveți să stăpânești arta de a vinde
  • aduci mai mult profit în firma ta

Dacă ești interesat să faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul „Legile științifice ale publicității“ este pentru tine!

Cuprinsul cărţii: „Legile științifice ale publicității“

  • Cum se stabilesc legile publicității
  • Știința de a vinde
  • Cum îți oferi serviciile
  • Publicitatea prin poștă: ce te învață ea
  • Titlurile
  • Psihologia în publicitate
  • Fii specific
  • Spune întreaga poveste
  • Imaginile în publicitate
  • Lucruri care costă prea mult
  • Informează-te
  • Strategia
  • Cum să folosești mostrele
  • Cum să obții distribuitori
  • Campaniile de testare
  • Relația cu furnizorii
  • Individualitatea
  • Publicitatea negativă
  • Scrisorile în publicitate
  • Un nume care ajută
  • Afaceri profitabile